BSO in school

De buitenschoolse opvang binnen de school vindt plaats bij Magic Kids van Spelenderwijs. Wat is toch de magie van Magic Kids? Zijn het de leuke activiteiten, zoals de workshops die we regelmatig aanbieden? Is het de uitgebreide keuze aan spelmaterialen? Of de fijne locatie waar we alle ruimte hebben, zowel binnen als buiten? Om te knutselen, spelletjes te doen of lekker op de zitzakken een boek of de Donald Duck te lezen. Maar ook om buiten op het plein heerlijk te spelen. Ook gaan we regelmatig naar het grote sportveld of speeltuin in de buurt. Of is het misschien het team dat ervoor zorgt dat kinderen zo graag naar deze bso gaan?  Spelenderwijs biedt 52 weken per jaar 5 dagen per week buitenschoolse opvang aan.

De jongste kinderen spelen in de ruimte die zij delen met peuteropvang De Blauwe Wonderkist. Naast spelen in de speelhoeken (met uiteraard ook speelmateriaal speciaal voor deze leeftijdsgroep) kunnen we in de keuken ook lekker koken. Voor de oudere kinderen hebben we binnen de school een super toffe zolder tot onze beschikking die speciaal voor de bso huiselijk is ingericht met een lekkere bank, tafelvoetbal en een voldoende speelmateriaal speciaal voor de oudere kinderen. Daarnaast kunnen we in school o.a ook nog gebruik maken van het technieklokaal en het speellokaal. Wilt u meer weten over Magic Kids, kijk op de website of loop na schooltijd gewoon even binnen. Wanneer u eerst even een afspraak maakt hebben we meer tijd voor u.

Website Magic Kids